بهترین سایت خرید فالوور ارزان با ۵ هزار تومن + ۵۰۰ فالوور رایگان

۸۹ بازديد

امروزه تبلیغات و درآمدزایی در ایسنتاگرام به دلیل محبوبیت و مشهوریت بالای این شبکه در میان مردم به یک موضوع مهم تبدیل شده است. به منظور بالا بردن درآمدزایی در اینستاگرام، شیوه‌ها و راه‌های گوناگونی وجود دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، خرید فالوور ارزان است. در این مقاله قصد داریم تا با معرفی یکی از خدمات سایت خرید فالوور ارزان، اهمیت خرید این فالوورها را بیان کنیم؛  با ما همراه باشید.

 

مروری مختصر بر اهمیت درآمدزایی در اینستاگرام

اینستاگرام در دنیای امروز یکی از اجزای جدانشدنی زندگی کاربران می‌باشد. مردم جهان با استفاده از این شبکه به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند، از اخبار روز دنیا مطلع می‌شوند و حتی خریدهای خود را انجام می‌دهند. اینستاگرام در ابتدا بیشتر کاربرد سرگرمی داشت اما به مرور افراد مختلفی با استفاده از خلاقیت، سعی به درآمدزایی در این شبکه داشتند و به درآمدهای قابل توجهی نیز رسیدند.

در اینستاگرام ساخت اکانت و پیج کاملاً رایگان بوده و افراد و صاحبان کسب و کارهای مختلف می‌توانند به راحتی با راه‌اندازی یک اکانت و استفاده از روش‌های استاندارد، کالا و خدمات خود را به فروش برسانند و به درآمدهای بالا دست یابند.

خوشبختانه مردم کشورمان برخلاف گذشته دیگر ترسی از انجام خریدهای اینترنتی ندارند و امروزه آن‌ها بسیاری از خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام می‌دهند.  یکی دیگر از راه‌های درآمدزایی در اینستاگرام، راه‌های اندازی پیج‌هایی با محتواهای گوناگون است. اگر به قسمت explore اینستاگرام خود نگاهی بیاندازید، پیج‌های زیادی را خواهید دید که با قرار دادن محتواهای جذاب در زمینه‌های مختلفی همچون سرگرمی، طنز، فیلم و سریال، خبر و … از طریق انجام تبلیغات برای خود درآمدزایی می‌کنند.

به نظر شما این پیج‌ها در ابتدای راه‌اندازی از چه روش‌هایی برای بالا بردن تعداد فالوورهایشان استفاده کرده‌اند؟ آیا خرید فالوور ارزان می‌تواند باعث پیشرفت یک پیج و مشهور شدن آن شود؟ در ادامه به بیان پاسخ این سوالات خواهیم پرداخت.

 

اهمیت خرید فالوور ارزان

یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش تعداد فالوورهای یک پیج، خریداری فالوور است. سایت‌ها و مراجع زیادی برای فروش فالوور وجود دارد اما برخی از آن‌ها فالوورها را به قیمت غیرواقعی به فروش می‌رسانند. برخی تصور دارند که دریافت فالوور ارزان تأثیر قابل توجهی بر بالا رفتن تعداد فالوورها و درآمدزایی سایت ندارد. در رد این تصور، باید بگوییم که به طور کلی فالوورها در اینستاگرام شامل دو دسته‌ی واقعی و فیک هستند.

آن دسته‌ از فالوورهایی که با حضورشان به پیج شما رونق می‌بخشند و با لایک کردن و کامنت گذاشتن باعث افزایش تعداد فالوورها و اعتماد سایر کاربران به پیج شما می‌شوند، فالوورهای واقعی هستند. در نقطه مقابل فالوورهای فیک صرفاً تعداد فالوورهای شما را بالا می‌برند و لایک و یا کامنتی غالبا از سوی آن‌ها بر پست‌های شما گذاشته نمی‌شود.

خرید فالوور ارزان یک راه عالی و کم هزینه جهت رسیدن به تعداد فالوورهای بالا است. حال به نظر شما آیا صرفاً خرید فالوور خارجی با قیمت کم برای افزایش تعداد فالوورها کافی است؟ چه اقدامات دیگری را باید در کنار خریداری فالوور ارزان صورت بگیرد؟

 

خرید لایک ارزان

وقتی شما فالوور ارزان را خریداری می‌کنید، تضمین 100 درصدی برای فعال بودن این فالوورها در پیج شما وجود ندارد. به عنوان مثال شما 2000 فالوور ارزان را خریداری می‌کنید، اما بعد از مدتی می‌بینید که تعداد لایک‌های پستتان کمتر از 200 است. طبیعتاً در این حالت میان تعداد لایک‌ها و تعداد فالوورهای شما تعادل وجود ندارد.

پیشنهاد ما برای رفع این مشکل، خرید لایک ارزان در کنار خرید فالوور ارزان است. با انجام چنین کاری تناقض میان لایک‌ها و فالوورها از بین خواهد رفت و کاربران دیگر هم به پیج شما اعتماد خواهند کرد. توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید زودتر به موفقیت برسید باید خرید لایک را هم  جزو استراتژی‌های خود در نظر بگیرید.

حال اگر کسی هم خرید لایک و هم خرید فالوور را با قیمت کم انجام دهد و باز هم نتواند به موفقیت قابل توجهی برسد چه مشکلی در کار وی وجود دارد؟ در ادامه به تشریح پاسخ این سوال می‌پردازیم.

 

اقدامات بعد از خرید فالوور ارزان

در قسمت قبل یکی از اقدامات مهم بعد از خریداری فالوور ارزان یعنی خریداری لایک ارزان توضیح داده شد. دیگر اقداماتی باید در این راستا صورت بپذیرد بدین شرح می‌باشند:

  • سعی در ایجاد و بارگذاری مطالب خلاقانه داشته باشید. اگر پیج را برای فروش محصولاتتان راه‌اندازی نموده‌اید، پست‌های خلاقانه و غیرتکراری بگذارید تا توجه مخاطبین جلب شود و از خدمات شما استفاده کنند.
  • از انجام تبلیغات زیاد و خسته‌کننده بپرهیزید. همیشه یک استاندارد مشخصی را برای تبلیغات داشته باشید تا هم بتوانید درآمدزایی کنید و هم مخاطبینتان را از دست ندهید. به یاد داشته باشید که معمولاً مخاطبین و کاربران اینستاگرام از تبلیغات بیش از حد استقبال نمی‌کنند.
  • ارتباط مناسب با کاربران خود داشته باشید و همیشه آن‌ها را راضی نگه دارید. اگر کاربران در پیج شما نظری گذاشتند، حتی‌الامکان به این نظرات پاسخ دهید.
منبع: همیار وب
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.